مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:082019-10-14سياسي

گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با پارک فناوری قزوین


تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و پارک علم و فناوری قزوین، به منظور گسترش همکاری های پژوهشی، فناوری و آموزشی توسط دکترجبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر مصطفی مافی سرپرست پارک علم و فناوری قزوین به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع این تفاهم نامه همکاری، تعیین زمینه های کاری موردعلاقه طرفین، تدوین برنامه های اجرایی مشترک برای هر زمینه و تخصیص منابع مشترک به منظور نیل به اهداف تعیین شده در برنامه ها است.

شناسایی و برنامه ریزی برای رفع برخی مشکلات پارک، برنامه ریزی مشترک برای نیل به تجاری سازی فناوری های جدید موردعلاقه و نیاز طرفین و برنامه ریزی مشترک به منظور رفع چالش های ملی که با تجمیع ظرفیت های طرفین، قابل تأمین و مرتفع سازی باشند از اهداف این تفاهم نامه همکاری هستند.

همچنین تدوین و تألیف اسناد و مدارک علمی به صورت مشترک، طراحی و اجرای پروژه های مشترک تحقیقاتی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی موجود طرفین، راه اندازی دوره های مشترک، تأسیس شرکت های مشترک باهدف تجاری سازی فناوری های مشترک و راه اندازی مشترک سازمان های پژوهشی (مانند مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها)، از روش های پیشنهادی موردتوافق برای نیل به اهداف مورداشاره در این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با پارک فناوری قزوین

گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با پارک فناوری قزوین